bloggenjosse

time for some honey

Kategori: Allmänt

Så det är tio minuter kvar av 2013 i Sverige. Antagligen är det nya året här när inlägget publiceras. Men här är klockan fortfarande 4.50, sju timmar kvar. 
 
Mitt nyår kommer inte vara mitt roligaste. Min kompis som jag firar med är 20 och eftersom ALLT i chicago är 21+ har vi no chance att gå någonstans, biljetter kostar fö runt 50-200 dollar. Det är ju bara en natt som alla andra! Dessutom kallas inte Chicago för windy city för intet, med vinden blir utomhustempen -25 nånting. UUUUHHH. Jaja. Ser fram emot nästa års firande istället, lite kul ska det väl bli i allafall! 
 
Min årskrönika kommer imorgon istället. Håll ut, alla som väntat ivrigt hela dagen idag. Det är en dag imorgon också. 
 
GOTT NYTT ÅR ZÖTIZAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: