bloggenjosse

snart en vecka hemma

Kategori: Allmänt

och det går lite upp och ner med humöret. Främst är jag så himla trött. Vaknar runt fem varje morgon och vrider och vänder mig, för slut i kroppen för att orka gå upp. Jetlagget har inte riktigt gått ur kroppen än. Jättefrustrerad över min situation just nu, hålls på halster av aupairorganisationen som inte kan ge mig något besked från deras (och värdfamiljens)senaste "attack". Jag borde verkligen skriva ner hela min historia, men just nu är jag så himla trött på allt det där, tror jag berättat om min tid sjuttiofem gånger sen jag kom hem. Jag kanske skulle skriva ner den ändå och sedan bära runt ett häfte folk kan läsa igenom om de frågar om hur jag haft det /varför jag kom hem nio månader för tidigt. 
 
Imorse/ nu på dagen när jag väl släpade mig upp slurpade jag i mig massa kaffe så jag nu mår illa och powersökte sedan fem jobb på raken. Hoppas jag inte blandade ihop något i de personliga breven. Lite pinsamt isåfall. Jag kom ju tillbaka i "bästa" tiden, februari liksom. Folk är mitt uppe i sina jobb och söker isåfall sommarjobb just nu. Helvete. Är nästan helt pank, så jag kommer behöva låna ztålarz av mamma och pappa tills min första lön kommer, när det nu blir. 
 
Försöker dessutom inte vara så jävla sur. Är ju skittrött så jag blir väldigt lätt irriterad och speciellt här hemma. Damnit! Ska försöka tänka på hur jag blev behandlad i USA (behandla andra såsom du själv vill bli behandlad) och profylaxandas. I övermorgon när jag varit hemma en vecka räknar jag med att ha landat mer i vardagen och vakna i normal tid, alltså innan nio varje morgon. Ska detoxa, relaxa och botoxa. Ska bli en ny människa. Våren 2014 here I come.  
 
ÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHH.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: