bloggenjosse

2000fjortis

Kategori: Allmänt

well så nu är det nytt år. Min nyårsafton var rätt rolig! Visst var vi bara utomhus men jag hade en flaska rosé att roa mig med så allt blev mycket roligare ändå! Vi snackade med lite kul människor och såg väldigt fjuttiga fyrverkerier från Navy Pier, sedan sprang vi tvärs igenom halva Chicago för att hinna med sista tåget, tog en timma och dagen efter hade jag sjukt ont i halsen...!
 
Och nu är jag typ sjuk. Sen är det väldigt segt också, barnen är hos sin farmor den här veckan men jag känner mig typ dålig som inte jobbar så jag städar så mycket jag kommer åt, gör tvätt och inte så mycket mer än det. Jag har inte riktigt fri access till en bil så det är svårt att åka nånstans heller. Och promenera tänker jag banne mig inte göra!! 
 
Strax ska jag börja nyårskrönikan, känns viktigt att få den klart. Skulle helst hänga på starbucks och göra det men man tar väl vad man haver. Lite stressigt också, måste få klart min collegeansökan och jag vet inte om jag ska ta en eller två klasser till och den första är redan på 330 dollar...! Har 500 per termin i stipendie, uhuhu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: