bloggenjosse

Grönan

Kategori: Allmänt

Idag var jag på grönan med Freddie :) Hon var jättetaggad och vi åkte allt som var minigräns 110 cm. Efter att ha snurrat runt, flugit och skjutits runt i fem timmar gav vi så upp och åkte hem...Vädret var fint hela tiden, lite molnigt, och bara en skur (som började precis när vi åkte med Vilda Musen). Och när vi åkte Kvasten för tredje gången satt vi till och med längst fram! Men just när vi skulle kliva på kom en liten kille (hälften så lång som jag) och skulle sätta sig längst fram!! Trots att han köat på platsen NÄST längst fram!! Jag blev helt paff och kunde bara klämma fram ett "oj" och ett "nää" samtidigt som jag tafatt drog lite i hans jacka. Hans kompis hade tursamt nog bättre sinnesnärvaro än mig och så fick jag och Freddie platsen längst fram.

Ja och så måste jag apropå detta passa på att uttrycka min kärlek för SOUTH PARK! Denna gudomligt roliga serie är helt otroligt bra - jag älskar den!! Har laddat ner...jag menar...hrm. Jag har införskaffat en otroolig mängd av episoder plus långfilmen 8) Till mamma säger jag att det är bra engelska träning (när man ser den utan text givetvis). Här är en av mina favvosånger från långfilmen; It's easy mmkay med Mr Mackey :D:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: