bloggenjosse

Hos Mormor Part 3

Kategori: Allmänt

Idag har varit en otroligt viktig dag i mitt liv. Jag väcktes av Freddie mellan sju-halv åtta, vilket var lite fel eftersom jag ställt mobilen på väckning klockan åtta prick. Men jaja. Efter att vi gått med Herman, sen tog jag en powernap på tre timmar(...). Och var inne på datorn. Och kollade på youtube. Och på fälttävlan på tv från OS. Och diskade. Och lagade mat. Och nu sitter jag här.

I alla fall så lyssnade jag på Miley Cyruslåten 7 things, som typ alla hört utom jag, så jag tänkte ge den en chans. Big mistake. Jag ska aldrig mer ge en Mileylåt en chans något mer eftersom den sätter sig som ett tuggummi med Karlssons Klister, omöjlig att få bort!! Så för att inte helt tappa självinsikten lyssnade jag på en parodi på låten som var väldigt rolig hehe. Här kommer den :D



Och för att sedan inte kollra bort mig i tuggummipopens slingrande snår lyssnade jag på Queen, It's a hard life. Here it is!



Nu ska jag sova, men innan dess fortsätta lite med min serie! Jag kan berätta om den en annan gång. Faast det är förstås. De två unika besökare jag har i genomsnitt har väl antagligen redan sett den och hört allt fem gånger om. Men då får ni höra't igen!! :D Yey!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: