bloggenjosse

Hos Mormor

Kategori: Allmänt

Yes, jag är hos mormor för att passa Herman medan hon och hennes sambo är på Tallinkryssning :) Min fripassagerare heter Fredrika, mamma tyckte det var utmärkt att jag åkte hit för "då kan du ju passa Fredrika samtidigt!". Åh, en sån tur.

Just nu håller vi på att spela kort och plöja igenom Beatleslåtar på youtube. Freddie apar efter och sjunger glatt med i refrängerna till Love Me Do och She Loves You, hehe. Samtidigt som grytorna puttrar lite hemtrevligt på spisen... vad jag tänkte säga var i alla fall att jag antagligen i brist på annat kommer blogga helt meningslösa inlägg under de tre dagarna jag är här, men det får mina i genomsnitt två unika och trofasta besökare stå ut med helt enkelt :)

Och nu skiner solen och vi ska strax äta, sen gå på promenad med Herman! Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: