bloggenjosse

I never had a dream come true...

Kategori: Allmänt

Jag har drömt jättemycket på sistone! Vet inte vad det beror på, men de flesta av mina drömmar är ganska läskiga (även fast de inte verkar så när jag går igenom dom i vaket tillstånd).

Eftersom jag varit på torpet de senaste dagarna (ingen verkar ha saknat mig förutom min kära kusin, hehe) så har jag drömt en hel del där, eftersom man faktiskt drömmer mer när man är borta hos någon! I alla fall gör jag det. Så jag hade några intressanta drömmar som inkluderade alla mina tre kusiner, av tjejvarianten alltså. I den ena drömmen blev vi besökta av Godzilla, som ville ha oss som middag. Men för att snärja henne på något vis skulle vi gå till min lokala affär och handla lite. Läskigt va? (Ja, drömmen var så.) 

I en annan dröm var vi hos vår farmor i skogen då det kom en grupp med personer som ville äta upp oss också. Dessa var människor. Men jag låtsades typ tillhöra deras gäng, och så lyckades jag tillslut styckmörda ledaren av gruppen, för jag visste att om jag mördade henne skulle vi bli i "frid" eller så. Grejen var att hon var en seg tösabit att mörda! Gud jag blev lite ansträngd där jag sov, för jag högg henne i ryggen men hon bara skrattade och var på väg att mörda mig.  Så jag högg henne lite varstans jag kom åt, för att få slut på hela tramset. 

En lite bättre dröm var att jag träffade en kille (i min längd/ålder, woho) som var jättesnygg, och vi pratade och så, tills jag kom på att jag kunde fråga honom om hans msn (jag var typ bortrest någonstans då). Men just då när jag skulle fråga väckte min mormor mig, och så var det roliga slut. 

En liten utvärdering om mina drömmar då; mina drömmar bör nog stanna i min tankebubbla hellre än att dom blir till verklighet. Klart slut!

Nu ska jag duscha.  

Kommentarer

  • emmahh säger:

    Lite för mycket skräckfilmer för dig, josse lilla. ;)

    2008-08-22 | 23:01:28
    Bloggadress: http://emahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: