bloggenjosse

Bajsprov

Kategori: Allmänt

Jag är i skolan, och det är mörkt ute. Och den här datorns mellanslag dampar så man måste banka till den varje gång. Anyway, vad gör jag här då- NU när klockan är halv fem (jag visste inte ens att folk var kvar i skolan då)? Jo jag har haft ett prov som rubriken antyder, i ett av de ämnen jag läser igen eftersomjag bytte till sam - nämligen samhällskunskap! åh det är sååå intellektuellt och utmanande ämnen. Verkligen. När jag läser om hur många mandat det finns i riksdagen hoppar hjärtat ett glädjeskutt(kombinera detta med en bild på hur det ser ut när de röstar i plenisalen-känslan går inte att beskriva!)

Oj hehe nu gick min fd mattelärare förbi.Undrar vad han tänkte när han såg mig knappa(och banka) frenetiskt på knapparna! Han kanske trodde att jag var evigt dömd ig-elev men tji fick han! Nu går han ju förbi en gång till och knäpper med fingrarna (hehe) kanske han ackompanjerar mitt bankande på mellanslagstangenten? 

Men där flowade jag iväg. Jag höll ju på att berätta om provet. Det gick mycket bra. Jag svarade korrekt på en fråga, hade inget sudd eller normal penna(det var 1mm kvar på stiftet), och gissade helvilt på resten av frågorna. To be continued...

Förresten sitter det några äkta(jag skojarinte! :o ) lanare framför mig och spelar nåtspelsomser ut som the sims utomhus. Och så fäller dom lite nördiga kommentarer(dom sitter alltså med varsin dator o verkar spela tillsammans):
"Det kommer röda zidotter(stavning?) som anfaller..:" 
"Okej förbered försvar"
"men LOL dålig grafik datan har!"
"*mutter mutter*"
"Jag vet inte nu men jag chansade på bee på dom stora"
"varför då, vågar vi satsa?"
"vet inte men vi måste försöka"
Jag är värsta FRA:aren här men tjuvlyssning på datanördar är ganska underhållande hähä.
Nu vill jag hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: