bloggenjosse

Nu är jag tillbaks

Kategori: Allmänt

Fyndig rubrik jag kom på va?

I alla fall: Nästa gång jag kommer till Egypten ska jag uppfinna deodoranten till dom. Tro mig, folket där är i skriiiande behov. Jag kommer för tusan tjäna kosing på detta! Japs så det kom jag på under min lilla vecka i Sharm El Sheik.

Asså jag orkar inte skriva allt jag tänkte...det var jättekul att snorkla och allt sånt, vi såg triggerfish, barracudor, bläckfisk, pufferfish, lionfish, muräna, stingray(bluespotted), surgeonfish (kommer inte ihåg hela namnet) och clownfishes, mamma pappa och lilla nemo fisk! så himla söta!

Lite jobbigt för i Egypten stirrar folk verkligen ohämmat på folk. Och det är tydligen vana för dom att ta foton tillsammans med turister. När jag var på en båt som tog en till Ras Muhammed (nationalpark med fina korallrev) så var det dessutom en fotograf med på båten så det blev både stirrningar PLUS paparazzifoton. Hehe.

Jag är förkyld nu, blev det imorse typ (imorse solade jag vid poolen i 30 plusgrader, fatta!!) så det var ju tur att jag inte blev det så tidigt iaf.

Och förresten: GO USA - med Barrack Obama kan det nog bli bra tillslut!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: