bloggenjosse

Tandläkarn igen..

Kategori: Allmänt

Idag var jag hos tandläkarn, och kunde alltså skippa Kulturhistorian eftersom jag var smart nog att välja en sådan tid ;) Först fick jag gapa mycket och visa alla gaddarna, sen fick min nya tandläkare höra om min cykelolycka (se inlägget från april nånstans..) och blev då genast eld och lågor.
"var det här nånstans?" frågade hon ivrigt samtidigt som hon knackade som om det vore en massiv ekport och inte mina stackars tinningar. Sen hände något för plötsligt var hon tvungen att hämta överläkaren, som jag blev presenterad för och sedan drog dom hela min historia igen.

Så nu är det såhär att först skulle jag ha en tandläkare, men hon sa upp sig, så därför ska jag ha en annan. Men eftersom tandläkare nr 1(min absolut första gick i pension) sa upp sig orkar inte tandläkare nr 2 med alla nya patienter typ så då får överläkaren komma in och han ska jag alltså ha. Jag börjar verkligen bli välkänd där!

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Ja fast det är ju en tandsköterska av nåt slag som gör själva bytena på tråden och små göra, huvudläkaren frågar dom typ bara om råd. Så äre för mig iaf.. :P

    2008-11-18 | 23:55:18
    Bloggadress: http://saganomsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: