bloggenjosse

äh.

Kategori: Allmänt

Jag som hade tänkt bli aktiv med den här. Skaffa ny header och sånt. Min C-disk är full så den protesterade när jag ville fixa headern och jag har TÄNKT så ¨många ggr att jag ska blogga, så blir det inte av :(

Ja jag avslutade min praktik i fredags. Det var jättesorgligt att säga hejdå till kaffemaskinen, sura tanten (okej det var inte sorgligt bara skönt), min handledare och alla andra trevliga man träffade där!! Kändes skönt att avsluta med en assnygg capuccino i alla fall, det var nästan så jag väntade mig att kunden som fick den skulle resa sig ur stolen och stolt deklarerat att "grattis Josefine, du klarade slutprovet och fick MVG!", men hon brydde sig knappt! Snyft! Hoppas hon kände på skummet att det var nåt alldeles extra. Typ. Sen fick jag en tårta med mig hem som det stod "Tack Josefine du var Duktig (alt Bäst, det såg jag inte för jag råkade hålla den lite fel när jag sprang till tåget så hela undertexten smetades ut), men den tårtan råkade jag ha framme så den surnade :/ Jaja fotade den iaf :) Hm lite för många råkade i förra meningen känner jag :p

Idag började skolan igen och det gick relativt fort, men jag var SÅ trött att jag halvsov på alla lektioner nästan. Och sen sov jag när jag kom hem. Och nu måste jag plugga matte Cp för att jag har prov om en vecka och två daaaagaar och får inte jag G på det här provet blir det väldigt jobbigt känner jag. Dessutom håller jag på att sticka en mössa, men jag vet inte om jag kommer vilja ha den på mig när den är klar :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: