bloggenjosse

moviestar

Kategori: Allmänt

Idag valde jag väldigt medvetet att skolka. Eller, jag vaknade 7:56, och kände sån stark "detäringenidéattgåtillskolan"känsla, och vadå jag hade typ 3 timmars håltimma efteråt. Så jag sov:)

I vilket fall, jag ska uppdatera min lilla biolista. jag har tyvärr hunnit se noll (0) av de filmer jag tänkt på min förra lista, och de flesta har försvunnit från biograferna så därför gör jag en nyyy...:

- This is it SÅKLART!! SKA se den nu på torsdag, asstressad över att jag inte hinner innan den försvinner från bion!! Kan ingen se den med mig får jag väl se den själv!! För bövlen.

- Paranormal activity premiär på fredag (den trettonde kom jag på) och jagbaraMÅSTE se den. Fast kanske inte just då :p Men nån dag. Och framförallt på bio! Jag älskar att se skräckfilm på bio :D <3 Gud jag låter som en missionär för SF bio eller nåt.

- 2012 den verkar maffig på affischerna så. Men den är inget måste känner jag.

Bubblare:
- Blair witch project jag veet att den gjordes -99 och att det är no way att den går på bio. Men jag måste se den hur som haver, alltså det finns ju ingen sabla videobutik som hyr ut den! Tvåan har jag lyckats se men inte ettan :/ Hur gör man?!

Sen kan jag bara säga att jag bloggar istället för att:
- plugga matte, vilket är väldigt dumt då jag har prov om exakt åtta dagar och jag failade så hårt på förra
- göra psykologin, som skulle vart inlämnad igår
- göra filosofin, men den fattar jag inte ens vad det var meningen att vi skulle göra med.
- plugga historia, jag måste göra det där sabla provet
- bildläxan, jag hatar påtvingade bildläxor. Jag älskar att rita men när det blir ett måste blir det väldigt jobbigt helt plötsligt.
- sticka klart min mössa, jag fryser om örona nu!! Men jag tänkte faktiskt sticka vidare sen, det är så mysigt!! Trots att mössan blir väldigt ful.

Som ni märker är min plugganda long gone och jag tvivlar på att den återvänder på ett bra tag. Tidigast mars -11 eller så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: