bloggenjosse

Andra februari tvåtusentio

Kategori: Allmänt

Egentligen hade jag simning idag, men jag ville inte vara med och typ visa upp min vinterbleka kropp för klassen :/ Så jag hoppade över den lektionen. När jag kom hem blev jag jättesugen på att ta en promenad och fota massa naturbilder i solskenet! :D Men min kamera hade inga batterier, så jag var tvungen att ladda den. Medan den laddade rensade jag HELA min garderob!! Så nu ligger där bara kläder jag använder! Skönt! Mer plats blev det också :) Och när jag var klar hade solen gått i moln... så nu väntar jag på att klockan ska bli halv fem så jag kan gå på baletten <3 Fast jag är väldigt sugen på att sova, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.

Dessutom ska eventuellt Sofia, Emelie och Ullis hit imorrn för att hjälpa mig med mitt projekt=kolla på läskiga filmen Child's play 3 (den onda dockan) men när jag var i videobutiken fanns den inte!! Hehe kankse inte så konstigt men ändå... Tanten i kassan frågade om jag ville köpa den. Eh neej?! Ofta jag vill äga filmen, ha den hemma hos mig :s Nu kollade jag iaf på lovefilm.se och där fanns den :p Men undrar hur lång tid det tar innan den kommer till brevlådan? Finns det ingen sabla tjänst där man får den typ skickad till en? Voddler kanske?

By the way så hittade jag en byxdress längst inne i min garderob. Överdelen var assnygg, och hade den inte haft byxor så....Jamen! Vad har man sax till va? Så jag klippte om den så det blev en klänning! xD Den blev asfin! :D Äkta femtiotalskänsla(om än lite kort) så den ska jag lätt ha i sommar. Min kreativa ådra vaknade till och jag fortsatte med en tunika med axelband som typ stryper mig som jag klippte om till en tubklänning! Yay!


Heh ja alltså här är före


Ja och här är efter! Kolla vad blek jag är, fattar ni nu varför jag inte vill simma offentligt - än?


Om man ser något så har jag guldglittrigt nagellack på mina naglar :D köpte nämligen 3 nagellack igår för 60 spänn! Jag tror jag samlar på nagellack, räknade igår och har typ 26 stycken! Nästa projekt blir att köpa vitt och grått!


Måste bara visa min bild till min serie som jag jobbat med aaaslänge... tyvärr ser den inte lika bra ut såhär än irl... så ni får komma hem hit och beundra den :p Ne jag blev lite lat också vid halsen och hade väl kunnat jobba mer men jag har inte jobbat alls så mycket med någon ruta som med den här, så nån måtta fick det vara!

Kommentarer

  • Carrooo säger:

    Aha, det var såg den såg ut. Det blev ju jättesnyggt! Och vilken fin teckning! Du har verkligen talang :D

    2010-02-02 | 22:24:08
  • josse säger:

    haha ja har man vg i syslöjd så har man! vad kan man inte göra med en sax liksom... :D tack så mycket! :D <3

    2010-02-02 | 23:49:44
  • Carro säger:

    Visade bilden för mamma och hon ba: "Va? Jossan? Hansson? Oj! Gud vad bra! Hon är ju fantastiskt duktig! Det får du gärna hälsa från mig." :D

    2010-02-03 | 22:02:29

Kommentera inlägget här: