bloggenjosse

Palla Sverige :(

Kategori: Allmänt

Jag vill bo i London! Jag vill tillbaka till London! Det var bäst! Gah! Har inte laddat upp bilderna än men jag kan ju säga så mycket som att vi bla var på marknader i Camden och Notting Hill, åkte till ett regnigt Oxford, var på Madam Tussauds där jag var det närmsta Freddie Mercury, Michael Jackson, Beatles och Jimi Hendrix mfl jag någonsin kommer komma! Jolly good! Jag åt Fish n chips, vi var på musikal (på dominion theatre) och såg We will rock you(musikal av Queenlåtar, passar mig rätt bra om man säger) där jag fick världens hallelujah moment och var stum av lycka i en timma efteråt.

Sen har vi vart på flera Starbucks, snackat med londoneser och sett Buckingham Palace, strosat i Hyde Park, åkt London Eye, fotat Big Ben ur alla möjliga vinklar och bara njutit av ett vårigt London med FEMTON PLUSGRADER, SOL OCH FRÄMST: INGEN SNÖ. Damp!!

så london <3 i love you och i'll be back very very soon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: