bloggenjosse

cherrypie

Kategori: Allmänt

förresten har ju jag färgat håret för första gången. Dock en toning som efter ett par veckor i börjat blekas bort och eftersom man blir lite blind gällande sitt eget hår tyckte jag nästan det såg blont ut (även fast det fortfarande var ganska rödbrunt). Så igår färgade jag det igen, nu med permanent färg; nån slags mörkbrun-röd-litelila-plommon-nånmer-färg.

Och nu är jag rödluvan. Fast en jävligt fejkad 90-talsversion av rödluvan. Ser ut som jag ska spela rödluvan i nån porrfilm, typ åt det hållet om ni förstår. Tur att jag inte jobbar idag. Vågar typ inte visa mig. Ska kontakta min frisör (miss KC) idag och rådslå med henne. Något måste göras!!


Tog en liten snabb morgonbild av mig själv. Kanske räcker om jag bara kammar ner håret lite då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: