bloggenjosse

"jag är ledsen över att säga det här men tyvärr har du ett stort hål i dina byxor"

Kategori: Allmänt

Gud vad det känns som att det är söndag idag! Bara för att jag sov till tre och inte gjort något konstruktivt förutom att städa och hämta Freddie.

Skulle jobbat på nån skola imorrn som hemkunskapslärare typ men tyvärr hade bruden som jobbade där igår redan paxat den dagen med skolan så jag får helt enkelt vänta tills imorrn vid sju.... borde sova nu också. Är sepetrött. Även fast jag sovit bort dagen.

Juste, vaknade av världens mest särade mardröm. Mitt hjärta slog i hundranittio minst när jag vaknade och jag var helt darrig. Så tittar jag på klockan bredvid sängen som visar förstås: 14:08. Haha! (nej, har fortfarande inte sett filmen). Jag blev fett rädd över att det var något jävla sign så jag somnade om, och lite senare gick jag på toa. Och eftersom min klocka i sovrummet går före, gissa vad klockan i badrummet visade?? 14:08. Boring.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: