bloggenjosse

merry fucking christmas

Kategori: Allmänt

Åh. .... &%)(/¤#)#"##(**"¤&&#!=

Seriöst, idag har varit en skitdag rent ut sagt. Igår med tror jag. Ja förbövlen. Inget nytt under solen så att säga. Men.

Idag när jag hämtade bilen som jag parkerat i Solna hittade jag en gul förtidig jävla julklapp från Securitashelvetet. Japp. 500 spänn i böter, felparkering. Jag var visserligen halvsäker på om man kunde parkera där, men jag tittade och just på platsen fanns ingen skylt (däremot tydligen vid infarten till området..............)

Det roliga i situationen var att jag PRECIS kom till platsen för att se securitasbilens röv svänga därifrån, och snubben hade varit där FEM minuter innan. När bilen stått på platsen hela natten.

Fyfan vad gud skrattar åt mig nu. Fyfan vad han jävlas. Jag behöver det ju verkligen just nu så snälla, kör på med all världens satans olyckor när du ändå håller på!! Så är det överstökat och kanske blir en lite lyckligare tid senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: