bloggenjosse

metro made my day

Kategori: Allmänt

Mm dom förstörde typ min morgon. Eller morgon och morgon, börjar ju tolv så förmiddag då. I alla fall så satt jag fridfullt och läste metro, ända tills jag kom till läsarnas djurbilder där läsarna som namnet antyder skickar in bilder på sina gullefjun med tomteluva på. I tur för dagen var nån jävla stor fågelspindel. Hann inte läsa vad det var, jag såg bilden och det tog min slöa hjärna typ en sekund att registrera och fatta vad bilden föreställde, sen slängde jag ifrån mig tidningen, kvävde ett skrik och kämpade mot diverse panikkänslor.

Låter det överdrivet? Jag är glad att jag inte skrek i alla fall. Satt resten av bussresan och försökte stänga ute diverse bilder som cirkulerade på min näthinna medan jag cursade 1) metroredaktionen som tog med en sån bild och 2) läsarjäveln som äger ett sånt monster och inte fattar att den blir gulligare med nån jävla tomteluva på sig och 3) s****** för att den existerar.

Resten av dagen var kul i alla fall!

Hoppas bara inte det blir någon flashmob nu, att alla ägare av dessa äckliga förbannade saker skickar in bilder till metro så det blir nån sorts revival av skansenkampanjen 2009 eller något sånt (återkommande annonser: "kom och se våra "fantastiska" jätte(monster)********!")

Kommentarer


Kommentera inlägget här: