bloggenjosse

cheer up sleepy jean

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit i stallet och fotat! Sedan var jag hos hästen Frasse. Han har fått en riktig sadel nu!

Och när jag kom hem sprang jag 4.3 km. Det var inte så långt, men jag höll hela tiden på och diskutera i mitt huvud huruvida jag skulle springa kortare eller inte, så det var ändå rätt bra! Powerwalk imorrn med Camilla och sen kanske springa typ lika långt på kvällen? Eller hur var det nu, måste musklerna typ vila? Det gör dom väl på natten? Äh bövlen, mina muskler har vilat tillräckligt. Haha.

Det värsta är att jag är så kluven, kan jag ta en till knäckebrödsskiva eller inte? Hur mycket knäckebröd kan man äta innan det blir skadligt? Det är typ det nyttigaste jag kommer på som jag kan tänka mig att leva på, men ingen pratar ju om möjligheten att äta knäckebröd, så då känns det som att det är något med det jag inte vet om. Tex att det är 700 kalorier i en knäckebit eller så.

Fast å andra sidan. Jag kommer sitta uppe ett tag och fixa med bilder. Och jag har ändå varit bra och nystartat på en SÖNDAG (=helg!!) så jag kan trappa upp imorrn tänkte jag! Sounds like a plan! Känner på mig att jag kommer köra nystarter varannan dag. Jag håller er uppdaterade.

Imorrn är även dagen då jag ska borra i min tand. Gaah har inte förberett mig mentalt!! Fuck! Får man skolka? Kan jag snacka mig ur det?

Kom förresten på att teorin (körkort!!) är på tors, pluggarå!!!


Solhatt, ME WANT. Soo chic n' classy. Avslappnad bohem a la playa

Kommentarer

  • cäm säger:

    hahahahahah soo beach-babe(baby) 2011 <3

    2011-02-06 | 23:39:51
  • Annica säger:

    fråga om du får skolka. ;)

    2011-02-07 | 00:17:32
    Bloggadress: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: