bloggenjosse

dagen i text

Kategori: Allmänt

Heyyy alla..!

Ska precis iväg och handla mjölk. Den är nämligen SLUT och som vissa kanske vet är min stora craving en kopp varm choklad varje morgon. Jag funkar inte normalt annars. Känns lite motsägelsefullt med tanke på min träningsmania annars men jag tror att man borde ha kvar en grej man gillar. Dessutom innehåller kakao aminosyror (om man inte värmer så ibland blir det kall choklad, hehe) och jag har lite socker i så det borde väl vara rätt ok iaf...

Jaja, väntar lite på att Camilla ska vakna, hon verkar sova? Vi ska ju pw:a nu på morgonen! Sedan ska jag till DRK och fota, sen kommer Emelie hem hit och vi ska ringa España! Haha jag stajlar redan med mina (obefintliga) spanskakunskaper, jag kan hola och caballo. Det borde man klara sig några dagar på.

Emelie har förresten uppkörning idag! Herreminje, hoppas hon klarar't! Annars blir det nog inte kul ikväll :p Det snöar lite som det gjorde när jag körde upp så det ger säkert tur! Och sen har jag teoriprovet imorrn. Klarar jag det har jag körkortet!!! Ingen press alltså! Fan att deras frågor ska vara så kluriga bara!

Nu ska jag mjölka


with or without you...... (i cant live) <3

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Jossan, du borde skaffa en spansk ordbok o öva lite :P

    2011-02-09 | 11:48:27
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/
  • cäm säger:

    ERES UNA HIJA DE PUTA!!!!! LEJE!!!!!!!



    en los pireneos hay nieve cerca todo el ano!!!!



    ( i pyreneerna finns det snö nästan hela året )

    2011-02-09 | 13:12:38

Kommentera inlägget här: