bloggenjosse

Daniel Adams-Ray

Kategori: Allmänt

Bara namnet är ju så vackert och poetiskt att man faller ihop i en liten darrande hög och inte vaknar förrän man hör Gubben i Lådan, och då svimmar man igen!

Jag vet att jag totaldissat honom ibörjan, när GiL släpptes, jag lyssnade inte ordentligt på den och tyckte den lät jättefjortis. Men när jag tog mig tiden hörde jag en annan dimension i den (nu blir jag djup här!!) och koncentrerar man sig på låten förs man bort i en underbar dagdröm som varar i tre minuter och femtioen sekunder.

Nuförtiden scannar jag alltid av alla 105-stationer för att få en liten glimpse av den, och jag vet att jag kommer tröttna på låten snart. Jag kan ta den risken! Dammit.

Hans andra låtar från albumet är väldigt bra också förstås. Har visserligen bara hört de andra kända, Dum av dig  (I got my mind set on you nästan) och Förlåt att jag aldrig sagt förlåt. Men jag håller på att lyssna igen mig.

Sårbarheten i rösten, känslorna han förmedlar, och sen att han är söt också. allt i ett! Extra plus för namnet som sagt.


Se så söt! Och mode gillar han också! Jag med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: