bloggenjosse

gaska upprej va!

Kategori: Allmänt

Åååh vilken otroligt värdelös dag det varit för mig idag! Ska räkna upp allt:

- Skrev massa felprov på körskolan
- fult körkortsfoto
- FAILADE TEORIN medan töntkillen bredvid klarade sig!
- Motvind hela vägen hem
- Åt mumsmums som tröst
- fick ångest efter ovanstående punkt
- ont i magen
- klump i halsen
- missade tåget påväg hem från pållen, satt mitt i mörka skogen på kvällen vid tågstationen och väntade 30 min på nästa tåg. På ett frostigt räcke.


Usch vad jag känner att jag tar teorin på för stort allvar. Hur big deal är det egentligen att jag inte fixade teorin på första? Visst kommer jag aldrig kunna säga att jag klarade körkortet felfritt men jag kommer väl klara det nångång.

Jag vill så gärna bara ha mitt körkort. Ha lyckats fixa det själv. Innan Spanien helst, men nu ser det inte så ljust ut. Ni anar inte hur avundsjuk jag är på alla bilförare där ute. Fuck you. Nä skoja bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: