bloggenjosse

och så klarar jag det ändå!!

Kategori: Allmänt

Boyz n girlz. Ni kommer inte tro det men;;

JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitt liv är ett eufori av svallande lycka. Jag kunde verkligen inte fatta att hon sa att jag var godkänd!! HELT SJUKT!!

Jag är alltså godkänd på uppkörningen. Del svår är avklarad!! Teorin är nästa torsdag, så nu JÄVLAR sätter jag den! Ska plugga hela veckan fram till då! Och sen, är allt över. Och fyfan vad skönt det kommer kännas.

Men idag ska jag bara njuta av att jag klarade det. Trots allt.

Och TACK TACK TACK alla söta rara människor som stöttar mig hela tiden när jag är så jobbig och deppig och får mig att se positivt. Ni är stjärnorna på min himmel <3

Kommentarer

  • Sofia säger:

    AWESOME! WOHOOO! <3

    2011-02-04 | 16:21:55
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/
  • cäm säger:

    boyz n girlz, ni är mumsmumsen i mitt skafferi!!!!!

    2011-02-04 | 19:58:49

Kommentera inlägget här: