bloggenjosse

snart är det ju schlager

Kategori: Allmänt

och jag kommer missa finalen och allt! Haha, väldigt synd. På senare tid har jag inte tagit det på lika dödligt allvar som för typ tre, fyra år sedan. Men det är ju kul att titta på med kompisar om man vill. Jag tycker bara låtarna och shownumrena blivit så enformiga! Det har inte varit en enda bra låt på sistone med, om man inte räknar med Salem Al Fakirs Keep on Walking (som vi sjöng i en jättefint arrad version på körkonserten...) förra året.

Äh whatever.

Sitter och väntar på Camilla som försovit sig. Vi ska fixa pass och visum, men jag ska till Mörby och bibblan först och skriva ut mina biljetter där eftersom vår skrivare tydligen printar blanka papper.

Dagens outfit:
Nudieskjorta/blus (inte märket, så rik är jag inte!! bara färgen)
Jeans som typ förtjockar mina ben :(
strumpor, vita


Haha ville först inte visa den här bilden men sen såg jag att jag såg ut såhär på exakt alla bilder. Detta är alltså hos Carro när vi såg ESC TVÅTUSENÅTTA. Inte förra året alltså, min frisyr ser åt helvete ut!!! Sen ser ni ju plåstret från cykelolyckan om ni kollar ordentligt. Eller kolla inte ordentligt förresten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: