bloggenjosse

spanien är ett land

Kategori: Allmänt

haha internet här har inte funkat plus varit skitsegt plus att jag varit jääättetrött varje kväll. Vi jobbar från halv nio till åtta och huset vi bor i är askallt så man måste ha jättemycket kläder på sig inomhus. Och idag har det blåsit och varit omväxlande sol/regn. Annars så! Hehe. Det är ändå kul här, är redan bästis med alla hästarna och nästan alla människor och en häst gillade mig så mycket att hon slängde av mig, en annan visade sin kärlek genom att hugga i min jacka (tur att det bara var jackan!!) så det blev världens hål.

Life of spain.
Uppdaterar när jag kan.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Wiie uppdatering, finalmente!

    Vad kul att ni har det bra! Hoppas ni hinner lära er lite spanska också (mer än caballo o bien :P)



    Btw, säger ju att hästar är evil! :O

    2011-03-01 | 22:31:03
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: