bloggenjosse

taggar ju!

Kategori: Allmänt

Jag har faktiskt inte snackat så mycket om resorna of my life, men jag åker ju redan om två veckor!! Den 21 februari åker jag till...


...España/Spain/Spanien!! Dock kommer det inte se ut som på bilden, jag ska ju jobba i ett stall med Emelie som ligger beläget utanför A Coruña eller nåt sånt, precis i nordvästra hörnet av landet. Haha så vädret är, någon plusgrad mer, ungefär som här :) Skönt då! Nej, men det ska bli jättekul, det kommer vara en veterinärstation som har massa föl, unghästar och annat och vi kommer förhoppningsvis få rida varje dag och vara med och utbilda (hm) unghästarna etc :)


Den 31a mars kommer jag skrapa smutsen ur naglarna och vila mina söndermockade armar för att åka till Thailand! Mellanlandar i Mallorca, Zürich och Düsseldorf så jag kommer inte fram förrän den 2 april, hehe. Men det viktigaste är att jag kommer fram (+bagaget tack). Sedan kommer jag ha fram till 15 maj på mig innan jag åker hem :) Jag är i Thailand med Ullis och Camilla och vi kommer förhoppningsvis åka vidare till andra länder också typ Malaysia och Bali eller Kambodia eller vad vi hittar på! Får se helt enkelt! Visumet hämtades ut idag så det är fixat iaf!

Så jag har bara två veckor på mig att fixa allt inför resan, gud känns helt overkligt att jag faktiskt ÅKER då, och inte kommer hem förrän mitten på maj! Om ens det! HEhe ne pengarna är nog slut då. Lånar dessutom av päronen så jag måste ju kunna betala tillbaka....

Och på tors är det teorifucket så jag MÅSTE verkligen klara provet för att få körkortet nån gång! nu när jag ändå klarade (!!!!) uppkörningen!!

Nä nu ska jag läsa lite teori innan jag somnar och förbränner fett. Har sprungit 8.7 km idag plus powerwalk i en timma med Camilla. Man måste ju bli snygg nångång.

Kommentarer

  • cäm säger:

    dude vi har ju powerwalkat först en timme o sen en timme o tjugo min=2 tim o 20 min



    <3

    2011-02-09 | 01:08:44

Kommentera inlägget här: