bloggenjosse

d no work makes jozie a dull girl all play and no work makes jozie a dull girl all play an

Kategori: Allmänt

Är så stel i ena låret! Precis där i knäslutet om man säger. Jag var ju på magnetröntgen igår på Karolinska. Läkarn var snäll och jag fick lyssna på P4 medan jag låg inknökad i den där kistan i 45 minuter. Efter det stapplade jag ut och gick direkt hem. Hagaparken är rätt kuperad så jag blev rätt trött. Man borde nog kunna gå hem från Karolinska på mindre än två timmar, men det var i alla fall tiden det tog igår så jag antar att det har något att göra med min stelhet i ena låret.

Sen har jag inget jobb idag (igen) så jag ska till Frasse och till Djursan igen och lämna bilder.

Juste, har börjat använda min bebis aka mp3spelaren med 8 GB. Den är jättebra förutom att jag råkade ställa in från början att ljudnivån skulle vara normal och inte high, så nu är högsta ljudnivån typ vad jag brukade ha som lågt förut för att också höra vad andra säger. Boring! Vissa låtar kräver ju högre volym!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: