bloggenjosse

jag gör det rätt jobbigt för mig själv

Kategori: Allmänt

Och nu syftar jag inte på mina olika sätt att försöka ta kål på mig (hoppa framför bussar/andnöd osv) utan min satans jävla skräck/fobi för de äckligaste djuren i världen... ni vet vilka jag pratar om. Seriöst. Bara jag ser själva ORDET eller skriver det får jag rysningar i hela kroppen börjar kallsvettas.

De förstör ju lite för mig, alltså att resa, på sommaren, vara i mitt rum på hösten, någon jävlig bild på aftonbladet.se eller i någon naturbok.

Med mitt rum tillexempel! Ni stackare som följt bloggen sedan sin linda vet ju att jag sett mitt nybyggda rum som en förbannelse med hus******** varje höst. Eller i vilket fall varannan.  2007 hälsade de på, inte 2008, 2009 återkom de och inte 2010. MEN! Det har varit lite tomt med panikrapporterna denna höst va? Nu har jag ju hängt på sjukan mer än hemma typ men annars har jag faktiskt inte sett någon. Paranoid av tidigare udda år har jag smygit runt hemma och sett mig om axeln/upp i taket/på väggarna var fjärde sekund. Men ingenting! Det är som en skräckfilm när det blir läskig stämning men inget konstigt händer! Nästan läskigare än om ett spöke/tjej med hår för ansiktet/ont barn/zombie/whatever hoppar fram! Jag tror nästan att nån jävla mamma******* kommer dyka upp i slutet av december med en hel harang av barn, just som jag andats ut och tackat min lyckliga stjärna över att min näthinna (och hjärta) benådats ännu ett år.

Och resa. Herregud. Jag har ju tänkt på sistone på Australien. Men om jag panikade över Thailands *******situation är det ju INGENTING mot Australien. Haha, hela landet är väl som en jävla *******inhägnad på Skansenakvariet?? När jag ångestgooglade på "******** i Thailand" fick jag knappt fram något resultat alls, nån kanske lugnade ner nån annan fobiker med att det var ett fåtal mindre äckelsaker i landet, typ som i Sverige. Men när jag nu hade samma googling, fast bytte Thai mot Australien. Herrejävlar. Jag fick kväljningar bara av de fyra första resultaten, och då var såklart inga bilder involverade. Man kan tydligen inte som fobiker hänga på nån australiensisk farm om man inte vill få sitt livs syn så att säga. Helvete. Sablar. Jag kanske borde försöka bota detta? Typ söka hjälp? Åh. Bara tanken på att få allt slängt i ansiktet får mig att må illa. Hataaar ********...!!! glölfpfsädsäflööäääää

Heh, nån som vill räkna hur många gånger jag skrivit jävlar? Mitt nya hippa ord! Förutom att det inte är så jävla (hehe) hippt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: