bloggenjosse

måste andas lugnt

Kategori: Allmänt

men POSTELÄNDET HAR FUCKING FOCK INTE HÖRT AV SIG!!!!!!!!!!!!! och man börjar väl 11 dec eller så?!!! Och man måste ju intervjuas/gå kurs elr så innan för fucking fuck hell säg FAN inte att jag inte kom med på intervju?!!! Jag DÖR om det är så !! Jag skrev SERIÖST VÄRLDENS BÄSTA ANSÖKAN, mycket bättre än Stinas 27 från Skarpnäck i cendrefärgad tofs o mittbena (jag är inte cendré, jag ÄR blond, typ)!!

Men faktiskt. Det måste ha blivit ett misstag. Kanske ett datorhaveri där min ansökan inte kom fram?! Nåt sånt måste det vara! Jag kan verkligen inte tro att dom läst den och känt "näe, den här var väl rätt medelmåttig, vi tar Stina istället (som aldrig har jobbat med varken postsortering/natt tidigare GAAH)"..!!

I min ansökan hade jag tillochmed cirkelkomposition, en fängslande inledning, problem i första stycket som löste sig till det bästa i sista stycket. DEN VAR BÄST. JAG ÄR BÄST. Och jag lackkkar om dom inte hör av sig gaaah psykbryt gkejgpgffkdfdklfdlflflfl.

Saknar uggla i p4 :( Boring.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: