bloggenjosse

är det här allt tror jag nog att jag vänder om

Kategori: Allmänt

Fan alltså. Igår var sjukt svårt att somna, jag la mig halv tio och kunde inte sova förrän halv tolv efter ännu en omgång alvedon. Jag vaknade sen igen halv tre, lyckades somna om och vaknade kl fem, halv sex och halv sju. Vid halv sju tog jag ännu en tablett och lyckades sova till nio.

Gick då till Mörby, dels för att hämta en Metro och dels för att testa mitt promenerande. Det gick bra men jag hade sååå ont i huvudet på vägen samt att jag kände mig svag i hela kroppen och var lite rädd för att jag skulle svimma i affären.

Idag öht känner jag mig sämre än igår, ont i huvudet, trött och hängig. Tror jag var lite för länge inne på datorn igår så idag ska jag köra mycket kortare tid och hoppas att jag mår bättre sen. Eftersom man ska vara väldigt restriktiv med våde datortid, tvtid, läsning och att anstränga sig får jag hitta nåt som INTE inkluderar något av dom. Kanske sätter mig på bryggan vid vattnet och vilar lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: