bloggenjosse

bakom mina solglasögon, kan jag va mig själv

Kategori: Allmänt

Ok kul dag! Jag har faktiskt inte haft så ont i huvudet alls, tjoho! I början av dagen var jag dock fett seg och satt bara vid datorn och orkade inte städa eller något vettigt. Sen blev det lunchdags. Då gjorde jag kyckling med nudlar och nån slags grytgrej till. Problemet var bara  att jag valde palsternacka i, vilket i och för sig inte är så dumt om det inte vore så att det efter jag ätit började klia som fan i ögonen. Varav jag dum som jag är kliar energiskt. Utan att ha tvättat händerna. Resultatet blev att mitt högra öga svullnade upp som en golfboll tack vare min ohygienska palsternackehand.

Och tyvärr skulle jag precis då iväg till mammas jobb och hämta bilen för att åka till stallet... Och eftersom jag såg ut som en blobfish så var jag tvungen att maskera mig till folkskygg kändis, vilket innebar att jag åkte tunnelbana och gick på stan iförd solglasögon och luva. Haha! Jag skämdes som fan, okej om det varit sommar men även då brukar man ju inte ha solglasögon på sig i tuben! Bara jag ibland när jag är tankspridd hehe men aldrig annars!

Ögats svullnad la sig inte förrän jag var klar i stallet, men det är fortfarande lite svullet runt om just nu:( Blöö. I stallet gick det i vilket fall bra! Jag tränade dressyr för en tränare där, Frasse blev jättetrött och höll på att somna när jag fixade honom efteråt.. han är så söööt! Börjar bli kär i honom litegrann. 


Brukar ju vara en blowfish men idag var jag en blobfish

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Finns den där på riktigt? :O

    2011-10-24 | 23:11:12
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/
  • sarah säger:

    Är det verkligen så bra att rida och jobba i stallet josse om du har hjärnsubstans läckande? XD

    2011-10-25 | 13:40:28

Kommentera inlägget här: