bloggenjosse

blogg från bibblan

Kategori: Allmänt

Haha ja det är sant! Inget internet fortfarande, vilket är som att typ inte ha elektricitet i dagens samhälle. Har asbråttom, ska träffa Camilla snart och försöka hinna hämta vårt modem först men jag måste bara uppdatera:
Jobbade igår med en femma, klasslärare. Skolan låg typ i Spånga och inte för att ha några förortsfördomar men de här eleverna var så jääävla jobbiga!!! DAMN. Somnade på bussen hem av utmattning och sov sedan vidare när jag kom hem.

Idag har jag varit världens sämsta provvakt och nu måste jag seriöst rusa. Ska bo hos camilla till lördag/söndag tror jag! Yay!

Och ikväll är det match på Råsunda, Holland-Sverige, fem spänn på att Holland vinner. Jag skrattar åt alla som tror att sverige har en chans. Vi lyckas tex bara göra mål mot SM när de har en spelare MINDRE, bara då. Haha. Det har liksom inte gått så bra hittills.

Ok Hej!! Uppdaterar när jag kan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: