bloggenjosse

egh

Kategori: Allmänt

internet funkar fortfarande inte! pratade med bredbandsbolagets support, med en norrlänning som raggade ("ja ä bara en enkel norrlänning ja").

Lista över borttappade saker den senaste veckan:
- plånkan -återfådd! (wordfeud-ord även fast jag inte spelar det)
- mobilen
-mp3n

ni ser att jag går igenom alla mina viktigaste saker?? Ett tips till mig själv/saker jag har kvar att tappa bort:
- nycklar
-sminknecessären
- passet
- systemkameran

oh well. kankse bäst att jag håller mig inomhus ett tag? VRE ringde inte idag heller, har jag hamnat på nån svart lista av något slag? :(

ikväll blir det fotboll, sve/fin kl 18!! sen ska jag träffa ullis&camilla. kul!

orkar inte traggla mer på det här satans laptoptangentbordet. hoppas internet återkommer snart. samt min mobil. och mp3. *saknar*

~här skulle det vara en fin bild på min ginseng-tranbärs-smoothie jag fotat med min systemkamera men eftersom jag inte pallar vare sig lägga upp bilder här eller göra nån jävla smoothie samt inte har tillgång till några hipsterbär så får det vara~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: