bloggenjosse

It runs in the family

Kategori: Allmänt

(åh BORING. Skrev ett aslångt underhållande inlägg och när jag skulle pubba det blev jag utslängd från fucking blogg.se. Nu skriver jag ett asdåligt kort inlägg och surar ett tag)

Idag har Paranormal Activity 3 premiär!! Är astaggad på att se den! De tidigare två filmerna rankar jag som de läskigaste filmerna jag sett, i sällskap med The Ring, The tale of two sisters, Exorcisten (mest äcklig då) och The Shining. Jag har aldrig mardrömmar från filmer (förutom en gång, om the ring typ) men däremot spårar min fantasi rejält och jag får konstiga skrämmande tankar om saker som kanske kan hända att jag tillslut inte vågar röra mig utan kurar ihop mig och blundar hårt. Anyway. Anledningen till att jag vill se läskiga filmer då är för att jag har sån skräckblandad förtjusning inför dem. Innan är jag ganska rädd, under filmen kan jag bli jätteskrämd men ändå underhållen på ett kul sätt! Efteråt, som tillexempel efter PA1+2 skenar fantasin iväg, typ när jag ligger i min säng och blundar går min hjärna obevekligen igenom filmen igen (och de mest läskigaste scenerna) och jag tänker att om jag tex tittar nu kommer jag se någon stå och typ hänga över min säng som den där tjejen gjorde. Asläskigt!!

Så jag måste se 3an nu whatsoever. Fett kul. Den verkar ännu värre eftersom det nu handlar om en familj med två småflickor (två små thering-kopior) år 1988 som blir hemsökta igen uppenbarligen. Jag vågade inte ens se trailern. Anledningen var de där jävla barnen. Jag såg kanske 12 sek in, men tvärstoppade då man zoomade in på yngsta tjejen som helt plötsligt vände sig mot kameran med ett ondskefullt leende. Gaah!! Läskigt!! HiHI! Kul ändå!!

Kanske ska boka biljetter nästa vecka!! Nån som är på?!

Paranormal Activity 3 Poster

Kommentarer


Kommentera inlägget här: