bloggenjosse

körlös

Kategori: Allmänt

Juste!! Har tänkt på det ett par gånger, men jag är ju inte med i kören längre! :( Hade tänkt ställa upp där nu på hösten, men så insjuknade jag och allt fuckade upp sig. Fan. Det hade ju varit askul att vara med. Brukar hålla kolla på deras hemsida då och då, och nu ligger en kallelse till solistdelen där. Man ska auditiona med en vers från antingen Stilla Natt eller Viva la Vida, fan fan fan! Två asroliga låtar som jag lätt hade kunnat testa och helvetes skit dom ska sjunga i hela kören några jullåtar, Rolling in the deep och viva la vida.

Vet inte vilken kändis dom sjunger med i år, hoppas det är nån sopa typ LillBabs eller nån annan boring person.


Fan! Extraknäcker i garaget här hemma istället. Om jag blundar kan jag nästan låtsas att jag står någonstans långt borta på en stor scen. Om jag blundar hårt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: