bloggenjosse

LÖÖÖÖN

Kategori: Allmänt

Äntligen!!! Sen juli har jag inte fått lön och nu har jag ÄNTLIGEN fått det igen!!! Woooho!!! Fezt! Jag fick inte så jättemycket kanske men rätt okej! Langade in lite på sparkontot, nu hoppas jag bara att mamma och pappa glömt mina skulder till dem hehe. Vill shoppa grejer till mig själv för allt, tack.

Idag har jag annars gjort fett mycket. Var provvakt på hipsterskolan nr1, VRG odenplan i 3 h och sedan åkte jag och mamma direkt till karolinska där jag fick se röntgenbilder på min hjärna. Och när jag kom hem hade jag fått ett brev där jag blev kallad till en magnetröntgen av huvudet IGEN. Hoppas jag inte spyr då..!

Nu måste jag dra till Freddies skola och hämta de små barna. Och sen ska jag träffa Camilla och sen shoppa med mamma. Tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: