bloggenjosse

sing hallelujah

Kategori: Allmänt

Ok. Ok. Nu hatar jag mitt liv på riktigt. Fan också.

2011 har varit ett jävligt kul år faktiskt. Det har också varit rätt problemfyllt när det kommer till mig både psykiskt och fysiskt, och de flesta grejerna vet alla återkommande läsare. Och jag orkar inte delge mig just nu. Men nu mår jag väldigt bra i alla fall! Eller typ inte!

Har ni sett förresten att jag tagit bort lösenordseländet? Jag blev lösenordsfrågad även när jag höll på att lägga upp bilder konstant och dessutom blev jag nekad till massa saker även fast jag skrev rätt lösen osv... så jag orkade inte. Alla får läsa om dom vill, alla ska med. Om den/de jag spärrade bloggen för återkommer så kör jag in lösen igen när jag får reda på det. Easy as pie!

Annars välkomnar jag resten av cyber space in i min hjärna. Ska försöka att vara lite restriktiv med mina privata tankar i fortsättningen bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: