bloggenjosse

tankar från en laptop

Kategori: Allmänt

fortfarande inget vanligt internet!! blir galen! ska uppdatera lite snabbt om de senaste dagarna:

- Jag har hängt med mitt alter ego katie camomoile. Vi har påbörjat en ny era, målat naglar och planerat nästa drag. Kan inte säga annat än att det kommer bli jolly bloody awesome, speciellt som vi kommer vara huur snygga som helst samtidigt!

- Plockat svamp med carro. hittade kantareller och gick vilse!

- Blivit dissad av VRE. För första gången! Trodde det alltid fanns sjuka lärare, inte tillräckligt till mig tydligen. Hoppas jag får jobb imorrn, fett ovärt om jag levt på existensminimum till 25e så får jag bara 5000. RÄcker till typ en tiondel av mina skulder.

- Fått pbot, och blivit tillrättavisad av parkeringsbolaget när jag försökte klaga. Snåla jävlar.

- Försökt börja bli fit igen. Working on it, sas.

Så håll tummarna för internet snart guyyyyzzzz. Pözz.

Kommentarer

  • k8ie c4m01l3 säger:

    <3

    2011-10-04 | 22:55:44

Kommentera inlägget här: