bloggenjosse

what goes around comes around

Kategori: Allmänt

Ska skriva mer senare för mamma kommer hem snart och förbjuder mig att sitta vid datorn... Dessutom skriver jag förjävligt just nu, min hjärna hänger inte riktigt med till 100% så jag stavar allmänt fel och använder fel bokstäver osv.

I vilket fall:

Är hemma från st Görans sjukhus. Jag blev inlagd i torsdags pga en hjärnskakning som var en hjärnblödning och en lätt fraktur på skallbenet och ev ena käkbenet. Har haft konstant ont i huvudet sen dess vilket ökat och minskat men just nu är det rätt ok för jag har precis sovit. Man får typ inte göra någonting för hjärnan pallar inte att göra så mycket.

Jag är i vilket fall så SJUKT sur eftersom jag får inte jobba minst en vecka framåt IGEN. Hela min höst blir förstörd. Min planering med Sarah att gå på Chokladfestivalen fuckades upp.

Jaja. talkto yall later. peace

Kommentarer

  • sarah säger:

    Äh vi tar igen det nästa år :) krya på dig!

    2011-10-16 | 18:53:21

Kommentera inlägget här: