bloggenjosse

har förresten värk överallt, minst

Kategori: Allmänt

Lång dag idag. Ungefär lika lång som natten igår.  Usch. Hoppas jag inte behöver ploppa upp ett nattinlägg inatt igen :( Fast visste ni att P1 avslutar sina sändningar 1 (eller om det var två) och att det då är en timma (eller om det var 30min) med bara vågljud?? Låg och försökte låtsas att jag somnat på en strand i thailand, min temperatur var det ju inget fel med men resten av föreställningen var inte riktigt lika lyckat. Mysigt var det i alla fall. Kanske inte lika mysigt med programledaren i programmet innan dock, trodde inte p1 hyrde in skrikiga värmlänningar men kanske i tablån vid tvåtiden på natten :/
 
Dagen idag var lång, sprang nonstop på jobbet i fyra ½ h på BirgerJarlsgatan med 18 fullpackade lådor innehållandes bla nån östermalmsbilaga, astung!! Kul att få röra på sig iaf. Inte lika kul dock när jag är förkyld. jaja. 
 
Så därför ska jag sova nu för att orka med dagen imorrn. Fy fasen vilket tråkigt inlägg. BORING. Ska få ny inspiration nästa vecka och även då starta nya fresha rutiner. Känner att nästa vecka kommer bli en rejäl föränding i mitt liv! Åh vad skönt att nästa vecka kommer, när allting kommer lösa sig! Jag längtar till nästa vecka!!
 
Dagens kändis: Andreas Lundstedt på Karlavägen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: