bloggenjosse

Påsk is in the air...

Kategori: Allmänt

japps snart är det dags för den gulaste högtiden, nämligen påsken! Och med den kommer PÅSKLOVET!! Har det vecka 15 men det verkar som om jag är ganska ensam om det... Alltså ett av det roligaste sakerna är ju självklart att searcha efter påskägg :D Love it!
"Aja godisgris" kanske du tänker nu, och visst, innehållet är väldigt gott, men själva letandet är så himla kul, lite julklappsvarning!

Häromnatten låg jag och funderade på vad jag skulle göra om en stor fågelspindel skulle krypa upp i min säng på mitt ansikte. Kunde knappt sova sen...

Glöm inte att rita massor med påskkort! Sneglar längtande på alla som fortfarande "kan" gå påskkärring, det är ju en av de roligaste sakerna man kan göra på påsken. Men nu är jag 15 och lång och stor, och dessutom kan jag nog inte fixa ifall någon jag känner träffar mig när jag är iförd en schalett, en ful kjol, knallrosa kinder och fejkfräknar. Nää, det kan jag nog inte. Satans grupptryck.

Ciao :)

Kommentarer

  • Sissi säger:

    HEhe, hur mås de? nice sida du har! kolla in min ;D fast min e inte så snygg :P

    2007-04-06 | 13:51:52
    Bloggadress: http://sissimupp.blogg.se

Kommentera inlägget här: