bloggenjosse

Nationella Proven...

Kategori: Allmänt

Jaa, nu har ruljansen gått igång :P

Eftersom jag går i nian så gjorde jag uppsatsdelen av svenska nationella proven. Åh vilken skrivkramp man fick!! Kom iallafall på ett ämne snabbt, brukar inte göra det...

Well well, håller på att ansöka om ett tidningsutdelarjobb, så att jag ska mildra min lilla *hrmm* tillfälliga pengakris. Men times is changing och snart är det jag som står där med en fet plånbok :D Snart...snart...

Verbprov i franska snart, man måste ju repa lite! Bois, bois, boit, buvons, buvez, buvent! hihi.

See ya

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    hmmm, men Josse. Heter det inte ils/elles boivent?

    2007-02-16 | 13:46:23
  • Malin (Malin92 på djur.nu) säger:

    Jag läser också franska! Går i åttan.
    Jag har skräck för nationella prov!!

    2007-03-01 | 16:03:16

Kommentera inlägget här: