bloggenjosse

uppdaterat:P

Kategori: Allmänt

Hehe jaa...jag måste ju uppdatera bloggen lite! Jag tycker att min design är ganska ful, men ändå miljömedveten... så jag vet inte ifall jag ska behålla den. Vill helst kunna koda själv, men well well. When in Rome lixom(hehe min engelska lärare skulle pösa av stolthet om han såg min lilla idiom jag knixade in där ;] )

Åter till ämnet. Vad händer i världen Josse? Jo, jag ska prata om min Parisresa på Öppet Hus på min skola i morgon. Lagom kul, speciellt när jag inte vet vad jag ska säga. Alla kommer ju att titta, och jag LOVAR att jag kommer vara röd som en tomat...en tomat med hjärnsläpp. Lyckad kombination alltså.

Måste plugga. Big ångest. Måste byta designen. Måste göra allt jag tänker, som "åh jag måste göra detta någon gång". Hm.

Jag vet inte hur många som läser detta. Så egentligen är det ganska onödigt att skriva :] men det är så kul att skriva av sig, så jag fortsätter. Vem vet, nån dag kanske nån ser min lilla blogg?

Måste sluta nu. Min lillasyster "flätar" mitt hår, så att jag ser ut som Ronja Rövardotter i håret. Ajj... Har kommit på att jag inte varit inne på msn på länge. Kanske lika bra?

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: