bloggenjosse

Smått o Gott?

Kategori: Allmänt

Hejhå!

Phu...riktigt svårt att blogga. Vad ska jag skriva om? Hur ska jag skriva det?

Kan ju berätta om min skoldag idag då.

Började dagen med att vakna alldeles för tidigt(klockan sju). Morgonstund har guld i mun heter det ju, men jag vet inte... :S
I allafall gick jag till skolan hela 40 minuter INNAN skolan började(bravo!!) Är en tvättäkta tidsoptimist... Eller...föresten. Vi struntar i skolberättelser. Man får ändå nog av sina egna erfarenheter när man väl är där! Du vet kanske inte så mycket om mig än? Eller tror att du gör det? Här kommer iallafall lite mer info om mig, Josse!
Namn: Josefine[märk e:et på slutet!]
Ålder:Borde jag skriva det? Verkar väl lite konstigt eftersom åldern flyttar sig uppåt ett steg om året...Man kanske inte ens kan redigera denna? Då skriver jag såhär: Är född 1991!
Gillar att: Tjäna pengar!! >:D Hähä, nä men jag gillar att vara i stallet, rida, umgås med djur, vara med mina kompisar...Gillar även att få bra betyg(vilket...hrm...inte händer så ofta som jag önskar...), ooh vara inne på datorn oxå! Är en ofrivillig datanörd(nästan). Gillar att vara ute i naturen, lukta på blommorna(men inte att sitta under korkekar), gillar att vinna och att tävla:D
Gillar dessvärre inte att: Äta/Lukta/smaka på ost, lyssna på gnäll/tjat etc, gillar inte att förlora(dålig förlorare är jag verkligen!), gillar inte att misslyckas med mål etc, gillar inte att städa(vem gör?)
Är du en kändis?: Ungefär lika känd som Urban Uggleson i Motala..
Hur många bloggar har du hitills?: Hehe, en väldigt udda en på www.sweet-suedoises.skyblog.com, sen kanske det märks att detta är min första riktiga(?) blogg.

På återseende mina damer o herrar!:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: