bloggenjosse

Ålderdomshemmet nästa?

Kategori: Allmänt

Jag har ju tidigare berättat om min otroliga talang(?) till att inte lägga saker och ting på sina rätta ställe... och jag måste säga att det är helt sjukt hur jag glömmer bort vart jag lagt allt! Hallå liksom, har jag en minnescentral eller inte???

Så i tisdags när jag skulle baka muffinsar från ett kul recept (A5 format, ett löst blad) så hittade jag såklart inte receptet då. Jag letade, letade, letade och letade. Det enda jag hittade var diverse onödiga prylar som ännu inte blivit borttappade plus dammtussar. Till slut gav jag upp och sökte på internet efter recept. Resultatet blev ett par sötsliskiga godisbitar som i energivärde kan mäta sig med Dextrosol.

Men jag fick MVG i hemkunskap! De ni! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: