bloggenjosse

Ett steg närmre!

Kategori: Allmänt

Idag tog jag(ja, alltså läkaren, som tur var) bort stygnen på min haka, för er oinvigda i hela min historia hade jag tre stygn. Det kändes inte så mycket, typ som om någon skulle scratcha lite på hakan liksom. Så nu har jag bytt ut mitt blaffiga plåster mot ett smidigare men ack så ofästande kirurgplåster. Jag har börjat äta lite normal mat nu, lättuggad såklart. Får börja idrotta igen om en vecka cirkus.

Sen hade jag franska nationella idag, för steg 3. Jag var så sjukt trött på läsförståelsen att jag bara inte orkade! Höll på att somna men som tur var gjorde jag inte det...

Snart kommer pollena, längtar inte!!

Och imorrn är det operation dagsverke; så man är 'ledig' men vi har samtidigt koncentrationshalvdag, där man kan få hjälp med engelska och matte inför nationella provet. Jag kommer gå dit då vid nio och kanske åka hem vid tolv. Sen om jag behöver mer hjälp kanske jag är kvar. Värsta planeringen!

Apropå planering så har jag gjort en sommarkalender, för att veta hur jag ska spendera sommalovet, och på vilka dagar jag inte gör nåt på liksom! Så ni som vill boka nåt med mig får checka kalendern först, haha! Och nu ska jag göra en läxplanering över veckan, ambitiöst värre!

See yaa;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: