bloggenjosse

Idag!

Kategori: Allmänt

[Idag för en vecka sedan dog Svante, ha gärna en tyst minut till hans minne]

Wow omg jag har tre unika besökare! Jag är typ nr 153094 på topplistan på mest lästa bloggarna på bloggportalen.se, omg omg omg asså! Okej, nån kanske går om mig snart, men just nu ska jag bara rida på vågen och njuta av känslan! :D

Som ni kanske märker håller jag på att fixa om lite med designen, har bla lagt in ett nytt typsnitt (love it) :D

Anyway, idag har varit en långer dag! Jag var i skolan som vanligt, sedan var vi på naturhistoriska på biologin, för att studera människans utveckling...Efter det så skulle jag rida!

Jag skulle nämligen rida igen på mitt stall (för er icke hästfrälsta; rida igen = ta igen en missad lektion på annan tid) så jag var lite nervös, jag menar man vill ju inte hamna med några knäppisar i gruppen, samtidigt som man vill ha en bra häst så att man kan stajla lite. Så kom jag till stallet. Vid inskrivningen (där man blir tilldelad hästar) var jag uppenbarligen själv. Ja, förutom några mindre barn förstås.
"Ska knattegruppen rida samtidigt?" Undrade jag stilla. men allt eftersom tiden förflöt gick sanningen upp för mig: Jag skulle rida med i knattegruppen! Okej dom kanske inte var så små men medelhöjden på kidsen var knappast högre än 1.50 cm! Dessutom, som grädde på moset fick jag en för liten och piggelin häst...

Jag kan sammanfatta lektionen med ett ord: DÅLIGT. Jag hann be minst tre gånger över att jag inte skulle dö. Tack och lov hörde någon där uppe mig.

Sedan när jag skulle hem hittade jag inte min kära ipod:o Först misstänkte jag att knattekidsen tagit den, säkert för att lämna in till en pantbank för att få pengar till mer snask. Men sen hittade jag den i min ficka. Jag höll på att missa bussen också, men sprang som en vilding så jag hann, hehe. Blev lite uppmuntrad iaf av att min ipod spelade tre Queen-låtar i rad! <3

Now I'm really tired... men jag har så jäkla många läxor alltså! Det är en ström på läxor som aldrig tar slut (fan va bra liknelse där, haha). Såå, back to work! Kram<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: