bloggenjosse

skolan...

Kategori: Allmänt

boring!! håller på med kvartär-saker (geologisk tidsepok) och det är lika roligt som det låter...

Har precis haft en labb på kemin där man skulle hitta på HELT SJÄLV vad man skulle göra för att hitta det läkemedel som neutraliserade saltsyra (föreställandes magsyra)--- gäääsp!

vet inte om jag ska på balett eller rodda idag :S lite  confused!

nej nu måste jag jobba så inte mitt konto blir avstängt (har blivit det en gång redan, och man har tre chanser under hela ens skolgång...spelar man lr så på datan så quittar dom kontot. Läskigt!!). Jag kommer ihåg det så väl... jag skulle spela lite jetman på fejsan (alla i korridoren, och då menar jag alla, spelade och så kommer jag där och ska spela first time ever. Det tar två sekunder, så får jag upp ett meddelande om att mitt konto är avstängt.

Men jag och min kompis passade på på julavslutningen att spela för att busa lite, haha!!

Okej NU måste jag gå. Hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: