bloggenjosse

Dan före dan

Kategori: Allmänt

Idag är det den 23e december. Och jag kan meddela alla vinterhatare en glad nyhet; dagarna blir ljusare sen den 20e... jag som trodde 23e var den kortaste dagen! :/ I alla fall, jag håller på att packa inför farmorjulen, och fjällen på samma gång eftersom vi åker direkt därifrån till fjällen (som ligger i Härjedalen=ramundberget. Tjoa på mig i backen!! =) ) Gud denna tid är för sjutton den mysigaste ever. och då menar jag inte bara alla julklappar som ramlar in.

Men jag kan ändå berätta vad jag fått: (minijulafton igår t ex)

- Diormascara (blackout) wöööw!! 8)
- Ritgrejer - yeah!
- Duscholja :p
- Prenumeration på ridsport
- pengar!!!
- plus ett pin av min kompis emelie med south park på där det står VET DU?! mmkaj HEHE asså den presenten äger! Jag har den jämt på min kappa! TACK SÅ MYCKET <3<3

Japs jag väntar mig alltså att håva in lite mer presents imorrn dårå. Ne men jag tycker faktiskt att det ska bli roligare att se när de andra öppnar mina paket! Om jag ska vara riktigt ärlig! Givmildheten har talat.

Gud imorrn är det jul alltså. Tänk va, ett år sen sist! Det känns i och för sig ganksa länge sen till förra julen, men ändå. Förra påsken hade jag verkligen ingen påskfeeling, så jag hoppas att den här julkänslan infinner sig mer, för den har liksom smygit sig på under de närmsta dagarna.

Nu måste jag hämta pjäxorna annars lackar pappa hehe..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: