bloggenjosse

Hehehhe

Kategori: Allmänt

Taaack soffis och ullis det var asmysigt idag!! <3 vi ska ha askul imorrn också  yeah yeah :p

Idag är det juuuuuuuuuuuulloooooooov thank god jag är SÅ trött på skolan. Min feklärare sa att vi skulle tänka på fekuppgiften vi fått över lovet. My ass att jag ska!! Inga skolböcker ska inkräkta på MITT lov säger jag bara! Jag har tänkt på en sak. I början av terminen var FEK jättekul och så, men nu kommer jag tidigast halv nio (börjar åttatio) varje gång! Och jag tycker att FEK är långtråkigt(kan bero på lektionerna som är typ åttio minuter långa..) och så, även fast jag vill gilla det men ändå inte. Så blir betyget därefter. Jag får väl antagligen finna mig i att VG är min gräns i FEK dårå? Jag frågade min lärare lite glatt ifall jag fick MVG i betyg om jag fick MVG på sista uppgiften. "Hrmm" sa han lite halvfinurligt (vilket antagligen betydde "nej din sopa") och gick sedan därifrån. Jahaps.

Kommentarer

  • Soffi säger:

    Haha, ja det var det! Bilderna måste kontrolleras sen också ;) <3

    2008-12-20 | 10:25:39
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: